*

Proces zakupu i realizacji zamówienia

Płatności

Płatności można dokonać poprzez przelew elektroniczny. (Przelewy24, BLIK i inne popularne metody) lub skorzystać z Kredytu Kupieckiego.

Mają Państwo również możliwość połączenia obu metod płatności – część kwoty opłacić można kredytem kupieckim, a część przelewem elektronicznym, ustawiając preferowane wartości.

W przypadku płatności natychmiastowej, przelew musi zostać zrealizowany w ciągu 60 minut, aby zamówienie nie zostało anulowane.

Dokumenty

Faktura zostanie dostarczona na adres e-mail podany przy logowaniu.

Czas realizacji

Zamówienia złożone do godziny 11:00 zostaną zrealizowane w ciągu 72 godzin (dni robocze), z wyłączeniem weekendów oraz dni świątecznych.

Zakupy

Po zalogowaniu mogą Państwo swobodnie przeglądać pełną ofertę produktów Grupy BZK, której nie ma nigdzie indziej. Wszystkie produkty sprzedajemy w opakowaniach zbiorczych – ilość artykułów w opakowaniu jest zdefiniowana przy każdym produkcie. Można zamówić jedno opakowanie, półpaletę, pełną paletę lub większą liczbę palet, w zależności od potrzeb.

Nie dystrybuujemy artykułów wymagających ciągu chłodniczego przez HaCen. W przypadku produktów nabiałowych Bakoma, nasz Przedstawiciel Handlowy pomoże Państwu skontaktować się z właściwym Vansellingiem obsługującym Państwa region.

Transport

Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł dostarczamy bezpłatnie. Niższe kwoty zamówienia nie są możliwe, a minimalny próg zakupów to właśnie 1000 zł.

Mogą Państwo wybrać miejsce dostawy. spośród zarejestrowanych punktów odbioru. Dostawca awizuje termin dostawy. przed jej realizacją.

Prosimy o zwrot palety – w przypadku braku zwrotu zostanie naliczona dodatkowa opłata.

*

Jedna platforma, pełna oferta. HaCen - wszystko, czego potrzebujesz

Jak wygląda kontakt z naszym opiekunem?

Proces współpracy zaczyna się od przekazania nam podstawowych danych firmy: NIP-u, numeru telefonu i adresu e-mail. Następnie nasz Dział Obsługi Klienta dokona szybkiej weryfikacji, a w ciągu kilku dni skontaktuje się z Państwem dedykowany Opiekun Handlowy.

Opiekun od samego początku zadba o to, by wszystkie formalności zostały sprawnie załatwione. W dalszej współpracy będzie Państwa wsparciem – od składania zamówień, zarówno online, jak i telefonicznie, po prezentowanie ofert promocyjnych i nowości. Dzięki jego doświadczeniu mogą Państwo liczyć także na doradztwo w zakresie strategii marketingowej, by maksymalnie wykorzystać naszą współpracę.

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas!

785 296 176

lub

Napisz do nas!

dok_ehurt@bakoma.pl